Jak tworzyć dobre strony internetowe

Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autobusów wycieczkowych – Organizujemy wycieczkę
26 grudnia, 2018
Dobry Dentysta Toruń klinika stomatologii estetycznej w Toruniu
Dobry stomatolog – komu zaufać
29 stycznia, 2019
Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Obecne czasy to ciągły postęp idei konsumpcjonizmu. Wszyscy chłoną towary, ciągle i chcą mieć więcej i więcej. Niewiele wskazuje na to, że ten trend się szybko odwróci. Nabywanie wytwornych towarów to pierwsza sprawa, lecz na pierwszym miejscu są jeszcze środki czystości, jedzenie – po prostu to, co jest nam potrzebne do egzystencji. Gros z nas nie zatrzymuje się zbytnio i przez to, nie możemy poświęcić wiele czasu na chodzenie po galeriach. Receptą może stać się sklep internetowy – generujący dochody po ewentualnym sukcesie.
Sklep internetowy – czemu się opłaca i jak go stworzyć?

Z pewnością kojarzymy spore grono wzorcowych jednostek, nie mających w ogóle wolnego czasu. Zakupów dokonują w supermarkecie co 14 dni, żeby oszczędzić sobie ciągłego wybywania po niezastąpione zapasy. Teraz niektóre sklepy poszły zdecydowanie naprzód i gwarantują takowym dowóz produktów do miejsca zamieszkania.

Przeanalizowana już tematyka dotyczy szczególnie osób zajętych, przebywających do późna w biurze. Nie wyglądają na zachwyconych, jak należy udać się na świąteczny shoping. Tacy ludzie chętnie czerpią garściami z korzyści jakie daje e-sklep i hurtowo nabywają souveniry dla bliskich. Mając to na uwadze – to oni będą naszą grupą odbiorców, i co widać w analizie – wyjątkowo liczną.

Poznaliśmy podstawowy powód stworzenia sklepu online, obecnie powinniśmy pomyśleć jak on ma wyglądać. Nie ma sensu rzucać się na zbyt głęboką wodę. Jeśli sklep internetowy ma Wam zauważalne zyski, wtedy wychodzimy od tzw. analizy SWOT. Rozważenie mocnych oraz gorszych stron, szans i pułapek to totalna podstawa. Dotyczy to zarówno Waszego nowopowstałego sklepu, jak również otoczenia konkurencyjnego. Musimy przeanalizować jakie statystyki osiągają, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

Następnym etapem jest wybranie grupy odbiorców. Nie ma tutaj reguły. Założony przez Was sklep internetowy możemy skierować do Klienta ogólnego, który zyska możliwość wyboru spośród wielu dziedzin produktów, lecz także np. przekonywać do siebie po pierwsze płeć piękną, ze względu na przewagę kosmetyków. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Uczciwie sprawdźcie, czy dotarcie do Klientów z całej Polski lub za granicę jest możliwe z dostępnym budżetem. Jest taka możliwość, że będziesz musiał na początek ograniczyć się do konkretnego obszaru – np. miasta.

Nie wolno zapominać, iż otwarcie sklepu internetowego jest ściśle powiązane z działalnością gospodarczą. Konieczne będzie podjęcie któregoś z tych działań:

W kwestii otwierania własnej firmy, przymusowo należy zarejestrować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym lub do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wygenerować REGON w Urzędzie Statystycznym, dopełnić formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Jeśli Twoja firma już działa, powinieneś jedynie zrobić zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), dodając tamże zapis o handlu w Internecie.

Bardzo ważna kwestia tyczy się produktów. Kiedy już namyślimy się czy zaoferujemy coś wyspecjalizowanego, z mniej popularnej branży, czy też towary powszechne, wyrabiane na olbrzymią skalę, skupiamy się na sumiennym dobraniu dystrybutora. Solidność, punktualność i bycie godnym zaufania, to winna być lista walorów, na którą należy mieć baczenie. Rzecz jasna na końcu jednym z decydujących parametrów okaże się przełożenie jakości na koszta. Taniej nie oznacza zawsze lepiej i odwrotnie. Sprawa dostawcy załatwiona ? W tym momencie powinniśmy dopracować opisy produktów. Dlaczego ma to niebagatelne znaczenie ?

Wkraczamy właśnie w sferę pozycjonowania. Opisy od producentów to stanowczo zbyt mało. Jeżeli pragniemy jak najszybciej czerpać profity z inwestycji, to wtedy powinniśmy postawić na unikalne opisy – przystępne dla Odbiorców, ale też uregulowane pod SEO, by dobrze nam znana wyszukiwarka Google traktowała te opisy jako unikalne. W przypadku skopiowanych treści – wyszukiwarka oceni nas jako niezbyt atrakcyjnych i nie osiągniemy wysokiej pozycji w rezultatach wyszukiwania. Takie opisy damy radę przygotować na własną rękę, ale wyższą jakość mogą nam zapewnić fachowcy z dziedziny SEO.

Gdy już przypilnowaliśmy powyższego – pora na udostępnienie odpowiednich systemów płatności. Do często spotykanych zaliczamy:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez wątpienia winniśmy też zagwarantować Odbiorcom zapłatę za pobraniem i z góry. Istotnym jest, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– np. przy pomocy szyfrowania SSL. Dzięki temu nasi Klienci obdarzą Was większym zaufaniem.

Sklep internetowy – kwestie techniczne

Zamysł jest, poznaliśmy mocne i słabe strony konkurencji, mamy już biznes plan i właściwie przygotowane do sprzedaży produkty? Przejdźmy zatem do spraw związanych z zapleczem technicznym.

Kwestia oprogramowania może zdecydować o naszym sukcesie lub braku takowego. O tym, które należy wybrać warto zapytać specjalistę z tej dziedziny. Niekiedy wystarczy chociażby bezpłatny software, ale gdy realizujemy bardzo ambitny projekt możemy potrzebować full serwisu lub indywidualnego oprogramowania.

Domena niekiedy jest dostarczona w parze z oprogramowaniem, zawsze tak to działa. Jeśli tak nie będzie – wówczas będzie trzeba takową zakupić. Powinna być prosta, rzucająca się w oczy i łatwa do zapamiętania przez Klienta, aby mógł ją bez kłopotu przywołać w rozmowie z przyjacielem .

W przypadku hostingu szczególnie skupiamy się na rozmiarze i limitach związanych z transferem – naszym zadaniem będzie dostosowanie hostingu do potrzeb naszego sklepu. Nie możemy się ograniczać do darmowych hostingów – mają one nam multum restrykcji, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Tworzenie stron

Komentarze są wyłączone.