Pomysły na projektowanie witryn rosną jak słynne „grzyby po deszczu”, gdyż coraz większa ilość Kontrahentów w naszym kraju „robi sprawunki” przez sieć, a do sklepików stacjonarnych chodzą tylko zapoznać się z określonym artykułem (więc tym, jak między innymi on w rzeczy samej wygląda). Istnieją sytuacje, że kompletne sklepy „przeprowadzają się” do wirtualnego świata, odstępując puste lokale i licząc na konkretne oszczędności. Oprócz tego każdy Interesant w niektórych przypadkach może liczyć na to, iż produkt jest faktycznie świetnej jakości, przykładowo żaden inny Klient go wcześniej nie ubierał. Małe i duże firmy zgłaszają się wówczas do agencji reklamowych, ażeby one zajęły się stworzeniem interesującej oraz wydajnej strony www. Architekci stron wymyślają zatem coraz to nowe taktyki, w części oparte na WordPressie.
Najsilniejszym kierunkiem w 2016 roku była standaryzacja części obrazkowej oraz rozlokowania wszelakich detali na stronie. Najczęściej była ona rozdzielona na dwie bądź trzy kolumny, ale użytkownicy szybko się znużyli „klonowanymi” wzorcami. Wszelkie widoczne strony, m in. sklepików z odzieżą, prezentowały się identycznie, a to na sto procent miało wpływ na sprzedaż. Obecnie podział strony, projektowanie grafiki i kolejnych detali absolutnie nie odbywa się już na wymienionych regułach. Osoby stawiające strony zmierzają do uwydatnienia specyficznych właściwości branży Klienta.
Trend ów stał się niesłychanie atrakcyjny oraz bazuje na wykorzystaniu poprzez grafikę pełnej wielkości monitora. Przede wszystkim – koncentracja odbiorcy krótko mówiąc nie rozprasza się na pozostałe motywy, po drugie – stymuluje idealnie zharmonizowaną grafiką do dalszego sprawdzania strony. Ekrany inicjalne wypełnione są całkowicie grafiką, grafiką z treścią reklamową albo włącznikami akcji. Mogą być stałe bądź pełnić rolę slydera. Niewątpliwym walorem jest to, iż niniejsze części przystosowują się do wyświetlaczy na laptopach oraz ogromnych monitorów. Świetnej jakości fotografię powinno zrobić specjalistyczne studio graficzne.
Duża, znakomitej jakości grafika zaciekawi spojrzenie niejednego Kupującego. To efektywny koncept, żeby ożywić wygląd strony www. Przeważająca część ludzi jest wzrokowcami, czyli jeszcze bardziej opłaca się w ten element zainwestować. Nie wykorzystujmy jednak z tzw. banków niepłatnych grafik, najbardziej wtedy, kiedy nasza marka ma się doprawdy łączyć z profesjonalizmem. Lepiej zlecić przygotowanie elementów graficznych pewnemu grafikowi, który zatroszczy się o to, aby wszystkie posiadały właściwy odcień i korelowały z projektem strony.
Material design to wygląd bazujący na planarnych tonach oraz na korzystaniu z świateł oraz cieni. Google zasugerowało się tutaj tradycyjnym papierem oraz atramentem. Naczelnym motywem było wzmocnienie zrozumiałości stron, a także zmodernizowanie defektów, jakie były dostrzegalne w trendzie flat. Mówiąc w skrócie, material design to: położenie w trójwymiarze (jednomyślnie z klasyfikacją modułów), zdecydowane oraz doskonale dopasowane barwy (jeden kolor główny oraz drugi kolor dodatkowy, przykładowo do wyróżnień), praktyczne ikonki (maksymalnie proste, z wygładzonymi zakończeniami prostych, z zastosowaniem proporcji 2dp), wszystkie zdjęcia oraz wykresy wektorowe (przystosowane do klimatu strony; tekst znajdujący się na fotografii musi figurować na gradiencie; ogólnie rzecz ujmując nie można przedawkować z przyciemnianiem) i typografia oparta o styl Roboto.
Spora liczba eksploatatorów Internetu wcale nie uzyskuje od sprzedających tego, czego chcą. Trafiają na stronę oraz co spotykają? Nieciekawy projekt logo, multum zbędnych artykułów (jakie mają możliwość przewijać w nieskończoność), natomiast w ostateczności są obrzucani ulotkami informacyjnymi o tym, aby bezwzględnie zapisać się do newslettera, skorzystać z rabatów (jakie nieodwołalnie za kilka sekund się nie będą aktualne) albo omówić wszystko z fachowcem (który co chwilę ustawia się na czacie i mówiąc w skrócie nie jest to „żywa osoba”). Konsumenci potrzebują tego, aby uzyskać psychiczną łączność z towarem albo jeśli to możliwe – ze sprzedawcą. Absolutnie nie chodzi w tym miejscu o „targowanie się”, lecz możność zaufania. Dobrym pomysłem jest więc opowiedzenie cokolwiek o własnej działalności gospodarczej. Od niedawna opisuje się to wyrażeniem „storytelling”, czyli wspominanie o tym, kim się jest, co może zaproponować firma itd. Taka konstrukcja reklamy błyskawicznie dociera do klientów i daje atrakcyjniejsze wyniki niż męczące okna, które wyskakują co chwilę.
Jeżeli zamierzasz wiedzieć więcej, kliknij w link z boku – Grafik Toruń – a wynajdziesz wiele więcej informacji.